Årsmöte 22 februari 2020

Konstklubbens medlemmar välkomnas till årsmöte lördagen den 22 februari 2020 kl 13.00.

• Årsmöte enligt stadgarna
  • Utdelning av Martin Isaksson stipendiet
  • Utlottning i konstklubbens medlemslotteri

Här kan du se de konstverk som kommer att lottas ut under årsmötet.

Konstlotteri_20200222

Varmt välkomna!
// Styrelsen för Gällivare-Malmbergets Konstklubb

Nedan hittar du information från de senaste årens årsmöten.

Årsmöte lördag 23 februari 2019

• Årsmöte enligt stadgarna
  • Utdelning av Martin Isaksson stipendiet
  • Utlottning i konstklubbens medlemslotteri

Vid årsmötet på Gällivare museum deltog ett 20-tal medlemmar. Mötet genomfördes enligt stadgarna och därefter meddelade ordförande Ann-Helen Mickelsson att Stina Edin blivit utsedd till årets Martin Isaksson stipendiat. Mötet avslutades med utlottning av vinster i föreningens medlems- och besökslotteri. Nedan kan du se ett antal bilder över de konstverk som lottades ut.

Vernissage Sara Skum och årsmöte 2019

Årsmöte lördag 24 februari 2018

Vid årsmötet deltog ett 20-tal medlemmar. Mötet genomfördes enligt stadgarna och därefter delade ordförande ut Martin Isaksson Stipendiet till Alva Köhler. Mötet avslutades med utlottning av vinster i föreningens medlems- och besökslotteri. Nedan kan du se ett antal bilder över de konstverk som lottades ut.

Vinster i medlemslotteriet

Vinster i besökslotteriet

Susanne Köhler mottog Martin Isaksson stipendiet å Alva Köhlers vägnar. Priset delades ut av Ann-Helen Mickelsson, ordförande i Konstklubben, vid årsmötet i februari 2018.

Årsmöte 25 februari 2017

Ett drygt 20-talet medlemmar besökte årsmötet den 25 februari 2017. Nedan visar de vinster som lottades ut i medlem- och besökslotteriet. Vinnarna är kontaktade.

En förändring i besökslotteriet är att endast en namnlapp per person räknas per utställning. Det innebär att om man lägger i en namnlapp i besökslådan vid alla årets utställningar, så finns fyra till fem chanser att delta i besökslotteriet beroende på hur många utställningar konstföreningen arrangerar per år.

Sista bilden är Sara Skum som är 2016 års Martin Isakssons stipendiat tillsammans med ordförande Ann-Helen Mickelsson.